Riedel

Igår va jag med jobbet på glasprovning, något som va riktigt nytt för mig. Vi har märket Riedel hos oss på Royal Design och de designar glas och dess form för att få fram de olika druvornas smaker. Så vi fick testa deras glas ur serien vinum. Jag måste säga att jag var ganska skeptisk till det här innan men nu efter vi fått prova så fattar man verkligen deras koncept så sjukt mycket bättre. Att bara ta fram ett vinglas och hälla upp ett rött eller vitt vin kan verkligen förstöra vinet om man nu har fel glas att dricka ur. Jag har inte varit så insatt i vin och så men efter detta ska det verkligen bli kul att visa andra vilken stor skillnad det gör med själva glasen. Jag känner mig helt plötsligt som en expert :) Vill ni köpa några utav Riedels glas så har vi dom på Royal Design så in o shoppa.


Bild, privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0